O mércores 13 de maio o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria do CEP Neira Vilas visitará a Casa da Lectura para transformarse en contadores e contadoras. Esta visita ten relación co proxecto anual de voluntariado que están desenvolvendo neste curso escolar.
A biblioteca estará aberta de 17:30h a 18:00h para o préstamo de libros.Na sesión anterior Guillerme falounos dos maios e elaboramos un que nos quedou moi, moi ben. Podedes ver as imaxes aquí:





